
ODGOVOR NA VAŠE ZDRAVSTVENE TEŽAVE
Halo Doktor je telemedicinska storitev v sklopu zavarovanja Specialisti z asistenco, ki vam omogoča stik s specialistom splošne oz. družinske medicine.
Zdravniki Halo Doktor so na voljo prek telefona, tablice ali računalnika, takoj ali po predhodno dogovorjenem terminu. Tudi ob koncu tedna in za praznike.

ODGOVOR NA VAŠE ZDRAVSTVENE TEŽAVE
Halo Doktor je telemedicinska storitev v sklopu zavarovanja Specialisti z asistenco, ki vam omogoča stik s specialistom splošne oz. družinske medicine.
Zdravniki Halo Doktor so na voljo prek telefona, tablice ali računalnika, takoj ali po predhodno dogovorjenem terminu. Tudi ob koncu tedna in za praznike.

Široka razpoložljivost
Zdravniki pri Halo Doktor so razpoložljivi vse dni v tednu med 6. in 22. uro. Na voljo sta vam naročanje na vam ustrezen termin ali klic takoj.

Strokovna obravnava
Za videoposvete so razpoložljivi zdravniki splošne oz. specialisti družinske medicine.

Varna komunikacija
Med vami in zdravnikom poteka komunikacija po evropskih varnostnih protokolih, upoštevajoč tako GDPR kot tehnične zahteve, kakršne uporabljajo tudi spletne banke. V videoklic se ne more pridružiti nepooblaščena oseba. Videoklici se ne snemajo. Zavarovalnica ne dostopa do podatkov pacientov.

Takojšnja napotitev
Zdravnik izda izvid, s katerim lahko vložite zahtevek za koriščenje zavarovanja Specialisti z asistenco pri zavarovalnici Generali. V primeru kritja iz zavarovanja lahko koristite specialistične preglede, napredno diagnostiko ali dnevne operacije že v roku 10-ih dni.

Široka razpoložljivost
Zdravniki pri Halo Doktor so razpoložljivi vse dni v tednu med 6. in 22. uro. Na voljo sta vam naročanje na vam ustrezen termin ali klic takoj.

Strokovna obravnava
Za videoposvete so razpoložljivi zdravniki splošne oz. specialisti družinske medicine.

Varna komunikacija
Med vami in zdravnikom poteka komunikacija po evropskih varnostnih protokolih, upoštevajoč tako GDPR kot tehnične zahteve, kakršne uporabljajo tudi spletne banke. V videoklic se ne more pridružiti nepooblaščena oseba. Videoklici se ne snemajo. Zavarovalnica ne dostopa do podatkov pacientov.

Takojšnja napotitev
Zdravnik izda izvid, s katerim lahko vložite zahtevek za koriščenje zavarovanja Specialisti z asistenco pri zavarovalnici Generali. V primeru kritja iz zavarovanja lahko koristite specialistične preglede, napredno diagnostiko ali dnevne operacije že v roku 10-ih dni.
Prijavite se lahko popolnoma brezplačno. Pred prvo prijavo in registracijo se obrnite na svojega delodajalca ali zavarovalnico.
V primeru težav z delovanjem nam pišite na podpora@halodoktor.si.
POGOSTA VPRAŠANJA
FAQ
Potrebujete zdravnika takoj?
V aplikaciji boste imeli možnost naročanja na izbrani termin ali takojšnjega klica zdravnika. Če potrebujete kratek posvet in imate čas, lahko izberete povezavo z zdravnikom takoj. Zdravnik bo z vami v najkrajšem možnem času. Za kakovosten posvet svetujemo, da na napravi preverite delovanje svojega mikrofona, zvočnika in kamere. Preverba je mogoča tudi znotraj aplikacije Halo Doktor, tik pred samim klicem.
Se želite naročiti na kasnejši termin?
Za naročanje na termin lahko v aplikaciji Halo Doktor kliknete na »Izberi termin«. Na voljo boste imeli proste razpoložljive termine zdravnikov, kjer izberete želenega. Posveta se lahko udeležite s katerega koli računalnika ali telefona, ki ima zvočnik, mikrofon in videokamero.
Ali bo lahko zdravnik pomagal na daljavo?
Zdravniki pri Halo Doktor vas bodo na prvem mestu poslušali. Če boste vzpostavili videoklic, bo lahko prek kamere preveril tudi vidne znake vaših težav. Naši zdravniki si za pregled prav tako vzamejo čas: z vami lahko pregledajo obstoječo zdravstveno dokumentacijo (predhodne diagnoze in izvide preiskav).
Če bo potreben fizičen pregled, boste po koncu videoposveta po elektronski pošti prejeli povabilo na ambulantni pregled. Iz razpoložljivih terminov si boste lahko izbrali vam najugodnejšega.
Ali lahko zdravnik zgolj pojasni, kaj so mi napisali v izvidu?
Če imate težave pri razumevanju izvidov, ki ste jih prejeli po pregledu ali diagnostiki v bolnišnici, zdravstvenem domu ali zasebnem centru, vam lahko naš zdravnik pri Halo Doktor pomaga pri razumevanju rezultatov izvidov in njihovem pomenu za vaše nadaljnje zdravljenje. Za pojasnilo izvidov se lahko naročite na vnaprej dogovorjeni termin.
Ali se video posvet snema in hrani?
Videoposveti se ne snemajo ali hranijo. Iz vaše obravnave ostane po potrebi zgolj zdravniški izvid, kjer so zapisane vaše opisane težave, nasveti zdravnika in nadaljnji koraki zdravljenja. Prav tako po zaključeni obravnavi prejmete vse dodatne napotitve prek varnih, zaščitenih elekotronskih ali SMS sporočil.
POGOSTA VPRAŠANJA
FAQ
Potrebujete zdravnika takoj?
V aplikaciji boste imeli možnost naročanja na izbrani termin ali takojšnjega klica zdravnika. Če potrebujete kratek posvet in imate čas, lahko izberete povezavo z zdravnikom takoj. Zdravnik bo z vami v najkrajšem možnem času. Za kakovosten posvet svetujemo, da na napravi preverite delovanje svojega mikrofona, zvočnika in kamere. Preverba je mogoča tudi znotraj aplikacije Halo Doktor, tik pred samim klicem.
Se želite naročiti na kasnejši termin?
Za naročanje na termin lahko v aplikaciji Halo Doktor kliknete na »Izberi termin«. Na voljo boste imeli proste razpoložljive termine zdravnikov, kjer izberete želenega. Posveta se lahko udeležite s katerega koli računalnika ali telefona, ki ima zvočnik, mikrofon in videokamero.
Ali bo lahko zdravnik pomagal na daljavo?
Zdravniki pri Halo Doktor vas bodo na prvem mestu poslušali. Če boste vzpostavili videoklic, bo lahko prek kamere preveril tudi vidne znake vaših težav. Naši zdravniki si za pregled prav tako vzamejo čas: z vami lahko pregledajo obstoječo zdravstveno dokumentacijo (predhodne diagnoze in izvide preiskav).
Če bo potreben fizičen pregled, boste po koncu videoposveta po elektronski pošti prejeli povabilo na ambulantni pregled. Iz razpoložljivih terminov si boste lahko izbrali vam najugodnejšega.
Ali lahko zdravnik zgolj pojasni, kaj so mi napisali v izvidu?
Če imate težave pri razumevanju izvidov, ki ste jih prejeli po pregledu ali diagnostiki v bolnišnici, zdravstvenem domu ali zasebnem centru, vam lahko naš zdravnik pri Halo Doktor pomaga pri razumevanju rezultatov izvidov in njihovem pomenu za vaše nadaljnje zdravljenje. Za pojasnilo izvidov se lahko naročite na vnaprej dogovorjeni termin.
Ali se video posvet snema in hrani?
Videoposveti se ne snemajo ali hranijo. Iz vaše obravnave ostane po potrebi zgolj zdravniški izvid, kjer so zapisane vaše opisane težave, nasveti zdravnika in nadaljnji koraki zdravljenja. Prav tako po zaključeni obravnavi prejmete vse dodatne napotitve prek varnih, zaščitenih elekotronskih ali SMS sporočil.